Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych z weterynarią

Przechodząc do witryny www.weterynarianews.pl zaznaczając – Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam,że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

VET DREAM TEAM

To autorskie szkolenie dla właścicieli i menedżerów lecznic, już 7 edycja! Pracujemy w kameralnej grupie, zapraszamy na fantastyczne 2 dni wypełnione wiedzą, dyskusjami i świetną energią! Jeśli masz pracowników lub myślisz o rozwoju swojej lecznicy, te warsztaty są dla Ciebie niezbędne! Nie pozwól, aby tematy personalne stały się Twoim koszmarem, poznaj sprawdzone zasady zarządzania ludźmi, których nie nauczono Cię ani na studiach, ani w czasie pracy i ciesz się zgranym zespołem!

PROGRAM I REJESTRACJA – tutaj!

https://vetdreamteam-edycja-lodz-2023.konfeo.com

Kiedy?

24 i 25 lutego, 2 DNI

Gdzie?

Hotel FOCUS, Łódź Cena: 2600 PLN brutto (w tym 23% VAT)

Dla kogo?

Dla właścicieli i menadżerów lecznic weterynaryjnych. Jeśli zatrudniasz ludzi, lub dopiero zamierzasz to zrobić, jeśli chcesz poznać „instrukcje obsługi pracownika – mileniallsa” .Jeśli studiujesz lub studiowałeś/łaś na kierunku „Zarządzanie praktyka weterynaryjną” – również zapraszamy!

Czy to jest sprawdzona wiedza?

Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach!

Skuteczność potwierdziło ponad 70 uczestników / lekarzy weterynarii poprzednich edycji!

Czego Cię nauczymy?

• Przeprowadzania rozmowy rekrutacyjnej tak, aby wybrać tego właściwego kandydata

• Przywództwa sytuacyjnego

• Skutecznego delegowania zadań i obowiązków

• Komunikacji bez „dramy”

• Sposobów na utrzymanie najlepszych pracowników

• Postepowania przy konfliktach w zespole

Co jeszcze gwarantujemy?

Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko!

Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.

PROGRAM:

Dzień 1, piątek

9.00 – 17.00

Powitanie i rejestracja uczestników

SOLIDNE PODSTAWY SUKCESU

• Podstawy zarządzania – organizowanie, planowanie, delegowanie i kontrolowanie

• Benchmarking – co to jest?

• Specyfika pracy w lecznicy

• Budowanie i zarządzanie zespołem

• Podział obowiązków / specjalizacje

Czas na Lunch

ZBUDUJ TWÓJ VET DREAM TEAM

• Rekrutacja i selekcja pracowników – kogo potrzebujesz i jak wybrać tę odpowiednią osobę?

• Jaki jest dzisiejszy rynek pracy? Parę słów o millennialsach

• Tworzenie opisu stanowisk pracy

• Budowanie profilu poszukiwanego kandydata

• Zasady prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

• Adaptacja nowych pracowników – onboarding

• Misja i wartości firmy

 

Czas na integrację, dyskusję, networking

20.00 Organizujemy dodatkowo płatne spotkanie w wybranej restauracji

 

Dzień 2, sobota

8.30 – 16.30

ZAANGAŻOWANIE i MOTYWACJA Jak utrzymać wartościowego pracownika?

• Jak Wellbeing rozwija mój biznes?

• Budowanie zaangażowania pracowników

• Zasady efektywnej motywacji

• Motywowanie pozafinansowe

• Zarządzanie w oparciu o cele

• Projektowanie i wdrażanie systemu oceny okresowej

• Prowadzenie rozmów oceniających i motywujących

• Czas na lunch

• Największe wyzwania w zarządzaniu zespołem

Case studies i sytuacje z Waszych lecznic

Ćwiczenia praktyczne

16.00 Podsumowanie i zakończenie warsztatów

 

TRENERZY, PROWADZĄCY:

Anna Dominiak, www.novatika.pl lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program, I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager. Wie, iż codzienna praca lekarzy weterynarii jest intensywna, wymaga umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wtedy sprawdzają się dobre, zgrane zespoły. Aneta opowie jak zbudować, i jak zarządzać takim zespołem, a także jak motywować pracowników, aby osiągnąć zamierzone cele.

 

Nasi klienci