IDEALNA RECEPCJA w lecznicy weterynaryjnej
- Data szkolenia: 26-02-2023
- Organizator szkolenia: Novatika Anna Dominiak
- Kategorie szkolenia: Inne
- Miejsce szkolenia: Łódź
- Adres URL: https://warsztaty-dla-recepcji-vet.konfeo.com
To autorskie szkolenie dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność, że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY
PROGRAM I REJESTRACJA – tutaj!
https://warsztaty-dla-recepcji-vet.konfeo.com
Kiedy?
26 lutego, 1 DZIEŃ
Gdzie?
Hotel FOCUS, Łódź
Cena: 1230 PLN brutto (w tym 23% VAT)
Czy to jest sprawdzona wiedza?
Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach! Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!
Czego Cię nauczymy?
• jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki
• jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?
• jak sprawić, że klienci pokochają Wasza lecznicę?
• Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!
Co jeszcze gwarantujemy?
Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko! Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.
PROGRAM:
9.00 – 17.00
1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej
• Co to jest CX – Client Experience i na co ma wpływ?
• Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?
• Rola, misja i znaczenie personelu recepcji
• Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować
• Lista i podział obowiązków i zadań
2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:
• Komunikacja werbalna i nie werbalna:
• podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa
• ·Dress code
3.Praca z telefonem
• 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja
• Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt
• i ich odwoływanie.
• Optymalny wywiad pacjenta „ER”.
4.Rejestracja klientów
• Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.
• Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty,
• przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich
• podopiecznych, aby czuli się komfortowo.
• ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi
5.Opieka nad poczekalnią
Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?
Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze
rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać? Jak okazać wsparcie w
trudnej/smutnej sytuacji?
AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI
TRENERZY, PROWADZĄCY:
Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,
Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager.
Mamy świetne opinie i wiemy, że nasze szkolenia przynoszą realne, korzyści! Poznaj opinie uczestników poprzednich edycji naszych szkoleń:
1. „Pierwszy raz byłam na szkoleniu, na którym była taka wspaniała, otwarta atmosfera i wzajemny kontakt”
2. „Jestem bardzo zadowolony, wiem co robię dobrze, a co źle, wiem jakie zmiany wprowadzić, jestem dobrze zmotywowany do działania”
3. Czy poleciłbyś swoim znajomym udział w tym szkoleniu? „Tak, zdecydowanie – 4.95 / 5 pkt ”
Kto prowadzi szkolenia?
1. Aneta Wójcik – doświadczony manager, szkoleniowiec HR
2. lek. wet Anna Dominiak – szkoleniowiec, certyfikowana trenerka FRIS Style Myślenia, współtwórczyni projektu Kobiety Weterynarii, właścicielka www.Novatika.pl