Czy jesteś profesjonalistą?

Niektóre treści i reklamy zawarte na tej stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów związanych z weterynarią

Przechodząc do witryny www.weterynarianews.pl zaznaczając – Tak, JESTEM PROFESJONALISTĄ oświadczam,że jestem świadoma/świadomy, iż niektóre z komunikatów reklamowych i treści na stronie przeznaczone są wyłącznie dla profesjonalistów, oraz jestem osobą posiadającą wykształcenie medyczne lub jestem przedsiębiorcą zainteresowanym ofertą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Nie jestem profesionalistą

IDEALNA RECEPCJA w lecznicy weterynaryjnej

To autorskie szkolenie dla osób pracujących na recepcji lecznicy weterynaryjnej, a także dla właścicieli lecznic, którzy chcą im towarzyszyć, aby mieć pewność, że RECEPJCA JEST NALEPSZĄ WIZTYÓWKĄ TWOJEJ LECZNICY

PROGRAM I REJESTRACJA – tutaj!

https://warsztaty-dla-recepcji-vet.konfeo.com

Kiedy?

26 lutego, 1 DZIEŃ

Gdzie?

Hotel FOCUS, Łódź

Cena: 1230 PLN brutto (w tym 23% VAT)

Czy to jest sprawdzona wiedza?

Warsztaty oparte są na nowoczesnej wiedzy i sprawdzonych w praktyce metodach, scenkach i case’ach! Skuteczność potwierdzona w polskich realiach!

Czego Cię nauczymy?

• jak swobodnie i profesjonalnie wypełniać swoje obowiązki

• jak przejąć kontrolę nad sytuacja w poczekalni?

• jak sprawić, że klienci pokochają Wasza lecznicę?

• Jak czerpać satysfakcje z codziennych zajęć!

Co jeszcze gwarantujemy?

Na naszych warsztat jest wesoło, dużo się dzieje i uczysz się w aktywny sposób. Czas mija szybko! Poznajesz wspaniałe osoby – jest dużo dyskusji i wymiany doświadczeń.

 

PROGRAM:

9.00 – 17.00

1.Doskonała poczekalnia i recepcja w lecznicy weterynaryjnej

• Co to jest CX – Client Experience i na co ma wpływ?

• Jak powstają opinie i doświadczenia i jakie przynoszą efekty?

• Rola, misja i znaczenie personelu recepcji

• Ważne procedury, które zbudujemy i będziemy stosować

• Lista i podział obowiązków i zadań

 

2. Pierwsze wrażenie robisz tylko raz:

• Komunikacja werbalna i nie werbalna:

• podstawy mowy ciała (twarz, postawa) i magiczne słowa

• ·Dress code

 

3.Praca z telefonem

• 5 zasad dobrej rozmowy telefonicznej: styl i informacja

• Odbieranie telefonów, właściwe prezentowanie usług/cen, ustalanie terminów wizyt

• i ich odwoływanie.

• Optymalny wywiad pacjenta „ER”.

 

4.Rejestracja klientów

• Profesjonalna opieka nad klientem „od drzwi do drzwi”.

• Zebranie informacji, stworzenie karty pacjenta, przekazanie informacji dot. wizyty,

• przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o klientów i ich

• podopiecznych, aby czuli się komfortowo.

• ABC kontaktu mailowego z pacjentem, czas i forma odpowiedzi

 

5.Opieka nad poczekalnią

Najczęstsze wyzwania: tzw.” trudny klient” czy też po prostu specyficzna sytuacja?

Nagłe zdarzenia? Jak radzić sobie z reklamacjami klientów? Czy klient ma zawsze

rację? Jak załagodzić konflikt? Jak skutecznie przepraszać? Jak okazać wsparcie w

trudnej/smutnej sytuacji?

 

AKTYWNA FORMA: WARSZTATY * PREZENTACJA* CASE* DYSKUSJA* SCENKI

TRENERZY, PROWADZĄCY:

Anna Dominiak, novatika.pl – lek. wet., trener biznesu WSE, szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem, certyfikowana trenerka FRIS Style myślenia. Właścicielka firmy szkoleniowo- marketingowej Novatika. Współpracowała z międzynarodowym koncernem weterynaryjnym, gdzie zajmowała się komunikacją naukową oraz tworzyła innowacyjne, inspirujące projekty łączące lekarzy weterynarii i biznes. Współtwórczyni projektu „Kobiety weterynarii”. Zna realia pracy lecznicy weterynaryjnej w Polsce, wierzy w potęgę dobrej komunikacji i współpracy,

 

Aneta Wójcik – menadżer z ponad 12 lat doświadczenia zarządzania licznym zespołem marketingu i sprzedaży, głównie żeńskim. Studiowała Zarządzanie Zasobami Ludzkimi oraz Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym i Wyższej Szkole Europejskiej. Ukończyła wiele kursów, w tym: Senior Leadership Program I i II stopień w UK, oraz Program Skuteczny Manager.

 

Mamy świetne opinie i wiemy, że nasze szkolenia przynoszą realne, korzyści! Poznaj opinie uczestników poprzednich edycji naszych szkoleń:

1. „Pierwszy raz byłam na szkoleniu, na którym była taka wspaniała, otwarta atmosfera i wzajemny kontakt”

2. „Jestem bardzo zadowolony, wiem co robię dobrze, a co źle, wiem jakie zmiany wprowadzić, jestem dobrze zmotywowany do działania”

3. Czy poleciłbyś swoim znajomym udział w tym szkoleniu? „Tak, zdecydowanie – 4.95 / 5 pkt ”

Kto prowadzi szkolenia?

1. Aneta Wójcik – doświadczony manager, szkoleniowiec HR

2. lek. wet Anna Dominiak – szkoleniowiec, certyfikowana trenerka FRIS Style Myślenia, współtwórczyni projektu Kobiety Weterynarii, właścicielka www.Novatika.pl

Nasi klienci