Dodano: 10.03.2022, Kategorie: WET news
Twój gabinet może być na Booksy!
Z portalu rezerwacyjnego Booksy korzystają w Polsce już blisko 4 miliony użytkowników, którzy poszukują tam usług i umawiają wizyty. Dla biznesów z kolei, Booksy to praktyczne i wygodne narzędzie, które ułatwia codzienną pracę i pomaga w rozwijaniu bazy klientów. To może być Twoje narzędzie, bo branże weterynaryjna i groomerska są kolejnymi, po beauty, branżą, na której chcielibyśmy się skupić! To może być Twoje narzędzie, bo branże weterynaryjna i groomerska są kolejnymi, po beauty, na których chcielibyśmy się skupić! Brzmi interesująco?
Z branży beauty do weterynarii – czy to może działać?
Do tej pory Booksy kojarzone było z branżą beauty, ale zarówno aplikację do rezerwacji wizyt jak i system do zarządzania mogą z powodzeniem wykorzystywać innego rodzaju biznesy, w tym gabinety weterynaryjne – i niektóre już to robią. Obecność Twojego biznesu tam, gdzie miliony użytkowników szukają usług fryzjerskich czy kosmetycznych, to dla Ciebie możliwość dotarcia do zupełnie nowych klientów na zasadzie tzw. crossbookingu. Konsumenci, poszukując czegoś dla siebie, będą mogli dowiedzieć się o Twoich usługach, umówić wizytę i zadbać o swoich pupili. Ale to dopiero początek! Możesz liczyć także na nasze działania. Będziemy promować usługi weterynaryjne w naszych kanałach i budować w konsumentach świadomość, że mogą znaleźć je na Booksy. A wiemy, jak robić to dobrze – w badaniu przeprowadzonym przez instytut badawczy Kantar na pytanie jak umówić wizytę w salonie fryzjerskim czy kosmetycznym przez internet, blisko 70% konsumentów odpowiada: przez Booksy!* Niebawem tak będą odpowiadać na pytania o rezerwację wizyt u weterynarza. Zakład?
Nie masz czasu czytać? To posłuchaj, co może dać Ci Booksy!
Te funkcje pomogą Ci w zarządzaniu i pozyskiwaniu klientów
Booksy to cały wachlarz możliwości, z których możesz korzystać wedle własnych potrzeb. Ale jest kilka podstawowych funkcji, które sprawdzą się w każdej sytuacji.
Rezerwacja online to w dzisiejszym świecie konieczność, jeśli chcesz pozyskiwać klientów, którzy nad wyraz cenią sobie wygodę i elastyczność. Wielu z nich nie lubi dzwonić, za to usług, którymi są zainteresowani, szukają często w godzinach wieczornych, kiedy Ty już nie pracujesz. Jeśli nie będą mogli umówić się w tym momencie, to bardzo możliwe, że poszukają gabinetu, który im to umożliwi, zamiast czekać do następnego dnia. Czy chcesz tak ryzykować?
Rezerwacja online to jednak nie tylko udogodnienie dla klientów, ale także dla Ciebie. Podczas wizyty musisz przecież skupić się na zwierzaku, który potrzebuje całej Twojej uwagi – nie możesz w tym czasie odbierać telefonów. Dzięki zapisom przez internet uciążliwych telefonów jest mniej, ale wizyt coraz więcej.
Elektroniczny kalendarz jest oczywiście nierozerwalnie związany z rezerwacją online. Wszystkie wizyty umówione w sieci wpadają do niego automatycznie, ale i zapisy telefoniczne stają się dzięki niemu dużo łatwiejsze. W kilku kliknięciach dodasz taką wizytę do swojego kalendarza. Chcesz ją przesunąć na inny dzień, przypisać do innego pracownika, dodać kolejną usługę? Zrobisz to bez problemu, bez skreśleń i dopisków, które w papierowym zeszycie szybko zamieniają się w nieczytelne bazgroły. Dodatkowo przed każdą wizytą możesz podejrzeć kartę swojego podopiecznego i sprawdzić, na co ostatnio chorował czy na jakiej był usłudze.
Przypomnienia o wizytach to z kolei najprostszy i najskuteczniejszy sposób na zapominalskich klientów. Ale Ty nie musisz o tym pamiętać! Booksy będzie za Ciebie wysyłać przypomnienia o wizytach: SMS-em, mailem lub notyfikacją w aplikacji. Dzięki temu oszczędzisz mnóstwo czasu, a przegapione wizyty nie będą rujnować Twojego budżetu. A jeśli na niektórych klientów to nie wystarczy, w zanadrzu czekają przedpłaty i kaucje – ale o tym może innym razem.
Integracja z social mediami także pomoże Ci w pozyskiwaniu klientów w sieci. Pewnie masz profil swojego gabinetu na Faceboooku czy Instagramie (jeśli nie, to pora to nadrobić!). Publikujesz tam ciekawe posty i przykuwające uwagę zdjęcia, które zachęcają do rezerwacji wizyty. Problem w tym, że droga od postu w social mediach do umówienia usługi jest tak długa, że większość zachęconych publikacją osób zdąży się rozmyślić lub zniechęcić – no chyba że masz Booksy. Dodając przycisk “zarezerwuj teraz” umożliwisz klientom zarezerwowanie spotkania w wybranym dniu i godzinie bezpośrednio z Twojego profilu w mediach społecznościowych. A jeśli problemem są dla Ciebie same posty, to na to też mamy rozwiązanie – nasz kreator postów, z którym w dwie minuty stworzysz atrakcyjną grafikę gotową do publikacji.
Chcesz zacząć pracę z Booksy? Damy Ci wsparcie
Oczywiście oprócz wymienionych wyżej funkcji w Booksy znajdziesz mnóstwo innych rozwiązań – opcje sprzedaży, statystyki i raporty, kampanie marketingowe, prowadzenie magazynu… Na wszystko przyjdzie czas. Najpierw masz 7 dni darmowego okresu próbnego, podczas którego możesz zaznajomić się z systemem. To za mało, żeby dogłębnie poznać wszystkie jego możliwości, dlatego jeżeli zdecydujesz się pracować z Booksy, przez kolejne 4 tygodnie będziesz mieć wsparcie indywidualnego opiekuna, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i pomoże Ci dopasować Booksy do Twoich potrzeb.
Jeśli masz pytania na temat współpracy z Booksy, wejdź na naszą stronę internetową i dowiedz się więcej lub skontaktuj się z nami. A jeśli wolisz działać, już teraz zacznij darmowy okres testowy, by poznać Booksy w praktyce – bez żadnych zobowiązań!
*Badanie przeprowadzone w grudniu 2021 na grupie N=1200 w miastach powyżej 100k+